søndag, februar 24, 2008

Edvard er taget til Århus

Edvard slæbte en kæmpe trailer med til sin lillebror.
Kl. 17 tog han toget mod Århus hvor han skal besøge Britt. Han kigger heldigvis forbi igen næste week-end.



Talte i telefon med Gudrid i dag. Hun har det fint og hun lovede at hun ville blogge i morgen.

Vi har splittet månebilen ad og er begyndt at pudse rust af den. Karl Johan deltager med stor iver. Jeg var ved at løsne en bolt og smuttede så ind efter kameraet, så jeg kunne tage et billede så jeg senere kunne se hvordan den skulle samles igen. Da jeg kom ud igen havde K.J. sat en fast-nøgle på bolten så den hang fast. Stoltheden lyste ud af K.J.'s ansigt og han tog et skridt baglæns og sagde stolt 'Karl!'... som i "se hvad jeg har lavet helt selv!"

1 kommentar:

Jóna og Frans sagde ...

Raskur drongur:o)